Free file hosting.

By the way, for anyone reading this, I have a about a gig of free space now, and I can hook you up with free image/file hosting for LiveJournal-related stuff… or other stuff if you need it. jeffreyatw.com might just be a file storage area for the time being until I really get to see if all my stuff is gone or not.

PARANOiA

(Headnote: For those who have played DDR before, I’m going to sound like a fool with the following explanation… and to those who haven’t, well… I’ll still sound like a fool.)

You know those kinds of songs that you sorta really hate when you hear them for the first time, then after a while they start to grow on you? Well if you really think about it, ANY song could be like that if you listen to it long enough. I mean, I even started liking some industrial hardcore techno songs after a while. But in this case, the song is PARANOiA, by Naoki Maeda, originally created for DDR.

PARANOiA is some sort of “jungle techno” song, with an annoying siren and and an even-more-annoying backup singer, although the beat is pretty nice. It was originally made not for listening pleasure, but to be the hardest DDR song. And since other songs continue to surpass it in difficulty every time a new version of DDR comes out, PARANOiA continually gets remixed so it can continue to be the hardest song.

PARANOiA is also cute because its “artist” is attributed not to Naoki, but to the song’s own BPM.

The following is a list of the official versions of the song:

Mix Artist Name Composer BPM Difficulty
1stMIX 180 PARANOiA Naoki Maeda 180 8/10
2ndMIX 190 PARANOiA MAX -DIRTY MIX- Naoki Maeda 190 8/10
2ndMIX 2MB PARANOiA KCET (CLEAN MIX) 2MB 190 9/10
3rdMIX 190′ PARANOiA Rebirth Naoki Maeda 190 9/10
4thMIX 200 PARANOiA EVOLUTION Naoki Maeda 200 8/10
5thMIX STM 200 PARANOiA ETERNAL STM 200 9/10
EXTREME 270 PARANOiA Survivor Naoki Maeda 270 10/10
EXTREME 290 PARANOiA Survivor MAX Naoki Maeda 290 10+/10
Party Collection .3k PARANOiA -Respect- Sota Fujimori 300 10+/10

Yup. The real reason I posted this, though, is because I think four remixes of PARANOiA have actual musical merit. Two are official, two are not… and none of them are by the original composer.

2MB – PARANOiA KCET (CLEAN MIX) – 2MB’s got great remixes of a lot of Naoki’s songs. I like this one mostly because it has fun steps in DDR.
.3k – PARANOiA -Respect- – I’m pretty sure that Sota Fujimori remixed this one, because it has a lot of effects that can also be found in his song, Look to the Sky.
TaQ – PARANOiA (bounce connected Mix) – I love TaQ! This version of PARANOiA was stuck right in the middle of a continuous mix of TaQ’s other songs, and it fits perfectly.
onoken – P8107 – This is my favorite, by far. onoken has turned PARANOiA into a compeltely different song, and best of all, he created it to be played on beatmania sims.

Enough with my too-much-free-time knowledge about insignificant crap… but I thought I’d just share with you those remixes. They’s cool.

Nazis on deviantART

I had quite the exchange on deviantART the other day. A new organization had popped up – the American National Socialist Union. Yes, the American neo-Nazi movement had started their own dA community, and needless to say, they began to get flames immediately.

There was the usual accusation of “LOl RACISTS!% I HATE YUO DIE???” and while, for once, I accepted and supported such claims, I decided to approach them with a different… approach.

I read their policies and was pretty surprised by the remark that they accept all races, only that they don’t want intermixing of “species.” Japanese, African, Middle Eastern people can make their own Nazi group, it seems. The only things they claim they openly discriminate against are Judaism and Christianity.

Now I dislike Nazis as much as the next guy and I would never want to be on cordial terms with such an organization, but their policies did bring up an interesting question: would Jews, having been clearly designated by Hitler as the “inferior race,” be able to join the National Socialist party, given that they do not practice or believe in their ancestral religion?

And I was given the response that, yes, people with Jewish blood and ancestry can be admitted into the NAZI PARTY. That’s definitely an interesting policy change from what they had back in the 40’s, eh?

The original exchange is as follows:


JeffreyAtW said the following:

This is a hypothetical question, since my beliefs are different than those of your own, but it might spark some interesting thought –

What if those born into a Jewish family decided to reject or simply not practice their religion? Although they have Jewish blood and heritage, would they be allowed into the ANSU on the basis that they believe that races should not intermix? Additionally, would these formerly-religious Jews have to intermix with their own kind even if they were accepted into the ANSU?

I’m simply curious about the criteria and policies about the organization.

hopelessfangirl replied:

Thank you for inquiring ^_^ There has been some talk regarding that issue, and here’s our answer: Being a national socialist has nothing to do with a person’s race. Anyone who believes in national socialist ideas is a national socialist. If those are beliefs you hold, we’d value and appreciate your membership.

~Dallas (ANSU co-mod)


You know it’s a wild world when the Nazis accept the Jews. But yeah, I’m still pretty peeved for what they did to my family back in Austria, so I modified their logo a tad.
(original)

sigh,velantaints

oh,valentines day,the day when u r single and u feel relaly sad cuz evryone else ha sa date. *sigh*i think its a dum holiday since evryones kissing and u cant cuz ur single.my freinds went home cuz they have ybofriends and i dont hav a gilrfriend,u no,cuz i am a guy lol.evreyone on my freinds list has a girlfriend and they rt alking abot how happy they r*sigh*i wish i hadd a grlfriend because they r hot and i miss them :)andyway i tihnk that i m going to stis here and borwse the internet fro a while cuz theyres not much else to do lol.i went to lunch with saku and sge is bored 2 lol.do u ever thing thet u will neve get a date cuz u r too ugly n stuff?i soemethings think that.sorryif my spelling is bad cuz i am cryintg and alone adniwant a girldriend.lol anyways i think valantines day is a fake holidaty becase u have to buy things to make epopel feel better and if u dontn then they brake up witrh u.it happaned to me once.it sucked a lot,so i think im gonni be goign now so i cna cry and in my bed because i don have a date and its singels arwaredness dayt and u knw that manes ‘sad”. lol i thouth that was cute. here is a pome i rwote aout velantinves day.
siloete of my mind